Palautus ja reklamaatio
Palautus ja reklamaatio
Peruuttaminen ja palautukset
Havi Pro -verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla ei ole yleistä vaihto- tai palautusoikeutta. Havi Oy kuitenkin voi, mutta sillä ei ole velvollisuutta, yksittäistapauksessa hyväksyä tuotteen vaihtamisen tai palauttamisen.
Ongelmatilanteessa asiakkaan on otettava yhteys Havi Pro -verkkokaupan asiakaspalveluun. Mikäli Havi Oy on hyväksynyt tuotteen vaihtamisen tai palauttamisen, asiakkaan on toimitettava, vaihdettava tai palautettava tuote käyttämättömänä, alkuperäisessä kunnossa Havi Oy:n ilmoittamaan osoitteeseen viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua erillisestä sopimisesta.
Tuotteiden tarkistaminen ja reklamaatiot
Asiakkaan tulee toimituksen vastaanotettuaan viivytyksettä tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat virheettömiä, ja että toimitus on sisältänyt kaikki tilatut tuotteet. Mikäli asiakas havaitsee, että toimitetussa tuotteessa on virhe tai että tilaus on muutoin virheellinen, asiakkaan tulee välittömästi ja viimeistään 7 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta ilmoittaa siitä Havi Oy:n asiakaspalveluun myynti@havi.fi.
Palautuskustannukset
Tuotteiden palautuksesta peritään 30 €:n palautus- ja käsittelykustannus. Palautettujen tuotteiden hinta hyvitetään, kun palautus on saapunut perille ja tuotteet on todettu ehjiksi ja käyttämättömiksi. Ota yhteyttä Havi Oy:n asiakaspalveluun sopiaksesi tuotteiden palautuksesta.